FAQ
Czyli najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Na tej stronie możesz zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami, z którymi spotykamy się w codziennie pracy. Znajdziesz tu wiele odpowiedzi, dotyczących zarówno sklepu jak i serwisu naprawa-hulajnogi.pl
Jeśli po zapoznaniu się z odpowiedziami, których udzieliliśmy innym klientom wciąż będziesz mieć wątpliwości – skontaktuj się z nami!
Istnieje kilka sposobów na przekazanie pojazdu do naprawy. Możesz dostarczyć je do jednego z naszych punktów serwisowych, w których obsługa sporządzi wraz z Tobą niezbędną dokumentację. Kolejna możliwość, to rejestracja na stronie za pomocą formularza, a następnie zalogowanie się, zgłoszenie naprawy i wysłanie hulajnogi do naszego głównego serwisu na adres: 45-531 Opole, ul. Morcinka 43.
Punkty serwisowe naprawa-hulajnogi.pl mamy ulokowane w całej Polsce. Pełną listę serwisów znajdziesz na podstronie SERWIS
Punkty serwisowe w różnych miastach otwarte są w różnych godzinach. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie SERWIS. Główny punkt serwisowy znajdujący się w Opolu otwarty jest w godzinach 8:00 – 16:00
Tak. Klientom, którzy zakupili hulajnogę w naszym sklepie, oferujemy 10% rabatu na naprawę oraz przegląd hulajnogi. Szczegóły sprawdzisz w zakładce SERWIS
Nasz serwis to kompleksowa usługa, w ramach której możemy wykonać wszelkie niezbędne naprawy. Najpopularniejsze usługi znajdziesz w tym miejscu
Oczywiście. W naszych serwisach naprawiamy hulajnogi najpopularniejszych marek. Są to m. in. hulajnogi: Xiaomi, SkyMaster, Motus, Enero, Frugal oraz nasza hulajnoga E-Hart
Zakupiony towar możesz zwrócić, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Szczegółowe informacje znajdziesz na podstronie zwroty i reklamacje
Dla naszych klientów udostępniamy szybkie płatności internetowe. Można również skorzystać z opcji opłacenia zamówienia przy odbiorze. Więcej dowiesz się na podstronie dostawa i płatność
Jeśli klient zaakceptuje wycenę naprawy, przystępujemy do działania, jeśli jednak zrezygnuje z dalszych czynności, hulajnoga zostanie zwrócona, po uiszczeniu należności za diagnozę usterki.
Podstawowy cennik naszych usług, możesz znaleźć na podstronie SERWIS
Jeśli chcesz dopytać o usterkę lub kwestie techniczne, kontaktuj się bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 77 401 65 66 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected]
Jeśli natomiast chcesz dopytać o kwestie Twojego zamówienia – skontaktuj się ze sklepem pisząc na e-mail [email protected] lub dzwoniąc pod nr 77 401 65 68