Zwroty i reklamacje
Przykro nam, że znalazłeś się na tej stronie. Mamy jednak nadzieję, że znajdziesz tu wszelkie potrzebne informacje.
Odstąpienie od umowy
Jeżeli jesteś konsumentem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Możesz odstąpić od umowy, wysyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected] lub bezpośrednio na adres firmy:
SAT Sp. z o. o. (Hart strefa dostaw)
ul. Morcinka 43,
45-531 Opole
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres: SAT Sp. z o. o. ul. Morcinka 43, 45-531 Opole.
W związku z reklamacją możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpienie od umowy
Co do zasady reklamację należy zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady. Czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.
Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy oraz reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie Punkt. 3 i 4.