FAQ

Czyli najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Na tej stronie możesz zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami, z którymi spotykamy się w codziennie pracy. Znajdziesz tu wiele odpowiedzi, dotyczących zarówno sklepu jak i serwisu naprawa-hulajnogi.pl

Jeśli po zapoznaniu się z odpowiedziami, których udzieliliśmy innym klientom wciąż będziesz mieć wątpliwości – skontaktuj się z nami!

Istnieje kilka sposobów na przekazanie pojazdu do naprawy. Możesz dostarczyć je do jednego z naszych punktów serwisowych, w których obsługa sporządzi wraz z Tobą niezbędną dokumentację. Kolejna możliwość, to rejestracja na stronie za pomocą formularza, a następnie zalogowanie się, zgłoszenie naprawy i wysłanie hulajnogi do naszego głównego serwisu na adres: 45-531 Opole, ul. Morcinka 43.

Punkty serwisowe naprawa-hulajnogi.pl mamy ulokowane w całej Polsce. Pełną listę serwisów znajdziesz na podstronie SERWIS

Punkty serwisowe w różnych miastach otwarte są w różnych godzinach. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie SERWIS. Główny punkt serwisowy znajdujący się w Opolu otwarty jest w godzinach 8:00 – 16:00

Tak. Klientom, którzy zakupili hulajnogę w naszym sklepie, oferujemy 10% rabatu na naprawę oraz przegląd hulajnogi. Szczegóły sprawdzisz w zakładce SERWIS

Nasz serwis to kompleksowa usługa, w ramach której możemy wykonać wszelkie niezbędne naprawy. Najpopularniejsze usługi znajdziesz w tym miejscu

Oczywiście. W naszych serwisach naprawiamy hulajnogi najpopularniejszych marek. Są to m. in. hulajnogi: Xiaomi, SkyMaster, Motus, Enero, Frugal oraz nasza hulajnoga E-Hart

Zakupiony towar możesz zwrócić, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Szczegółowe informacje znajdziesz na podstronie zwroty i reklamacje

Dla naszych klientów udostępniamy szybkie płatności internetowe. Można również skorzystać z opcji opłacenia zamówienia przy odbiorze. Więcej dowiesz się na podstronie dostawa i płatność 

W pierwszym etapie diagnozujemy usterkę, wyszukujemy części i tworzymy kosztorys naprawy, oraz informujemy klienta o kosztach naprawy, które uzależnione są od zdiagnozowanej usterki – ten etap wiąże się z kosztem 50zł.

Jeśli klient zaakceptuje wycenę naprawy, przystępujemy do działania, jeśli jednak zrezygnuje z dalszych czynności, hulajnoga zostanie zwrócona, po uiszczeniu należności za diagnozę usterki.

Podstawowy cennik naszych usług, możesz znaleźć na podstronie SERWIS

Jeśli chcesz dopytać o usterkę lub kwestie techniczne, kontaktuj się bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 77 401 65 66 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected]

Jeśli natomiast chcesz dopytać o kwestie Twojego zamówienia – skontaktuj się ze sklepem pisząc na e-mail [email protected] lub dzwoniąc pod nr 77 401 65 68

Wciąż masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Jeśli nie znalazłeś/łaś tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, zapraszamy do kontaktu z nami. Napisz wiadomość na adres [email protected]a nasi fachowcy udzielą Ci wszelkich, niezbędnych informacji.