Zwroty i reklamacje

Przykro nam, że znalazłeś się na tej stronie. Mamy jednak nadzieję, że znajdziesz tu wszelkie potrzebne informacje.

Odstąpienie od umowy

Jeżeli jesteś konsumentem, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Możesz odstąpić od umowy, wysyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected] lub bezpośrednio na adres firmy SAT Sp. z o. o. ul. Morcinka 43, 45-531 Opole

Zwracany towar wyślij niezwłocznie na adres: SAT Sp. z o. o. ul. Morcinka 43, 45-531 Opole, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy kupna możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres: SAT Sp. z o. o. ul. Morcinka 43, 45-531 Opole.

 W związku z reklamacją możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpienie od umowy

Co do zasady reklamację należy zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady. Czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.

Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy oraz reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.